Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Samstag, 3. Januar 2015

DIOR VERNIS / Meine Kollektion


Hallo ihr Lieben!
Wie ihr wisst, liebe ich Nagellacke! Mein Herz und meine Seele gehören den Chanel Lacken aber an anderen Marken hat sich auch ordentlich was angesammelt! Daher möchte ich euch heute meine Dior Nagellack-Sammlung zeigen! Alle Lacke habe ich selber gekauft oder ich habe die geschenkt bekommen. Ich werde nicht zu viel schreiben, lasse dafür meine Bilder für sich sprechen!
Alle bisher vorgestellten Tragebilder könnt ihr oben, unter DIOR NAGELLACKE, finden.

Hej dziewczyny!
Jak wiecie, kocham lakiery do paznokci! Moje serce i dusza kolekcjonera naleza oczywiscie do lakierów Chanela, których uzbieralam juz prawie 200 sztuk. Jednka nie tylko Chanel ale równiez inne znane firmy wzbudzaja moje zainteresowanie. Dlatego dzis chce Wam przedstawic moja kolekcje lakierów Diora. Wszystkie butelki sama kupilam lub dostalam na rózne okazje w prezencie. 
Przedstawione do tej pory lakiery mozecie zobaczyc pod ikonka, która znajduje sie u góry pod tytulem DIOR NAGELLACKE. Nie bede sie rozpisywac, tylko masa zdjec bedzie mówic sama za siebie. Zapraszam! 


























Meine Sammlung ist nicht so groß aber ich besitze ein paar tolle Fläschchen wie Silver Lake, NY 57th, Sparkling Gold & Sparkling Black (FNO Pulver-Lacke mit einer speziellen Fixing Base von 2013), das Golden Jungle Duo, Lilac Colorvision, Shadow, Black Sequins, Ultra Violet, Glacier (Asia exclusive), Mango, Lime, Pasteque und den Rock Coat-ein Top Coat, der die Farben verdunkelt.
Das sind die wahren Schätze in meiner Dior Sammlung und ich freue mich, dass ich die besitze!

Mögt ihr Dior Nagellacke?
Könnt ihr mir noch welche empfehlen?

Liebe Grüße
Eure Karo

Moja kolekcja nie jest az tak duza ale posiadam w niej kilka rarytasów jak: Silver Lake, NY57th, Sparkling Glow & Sparkling Black (lakiery w formie proszku ze specjalna Fixing Base z wieczoru Vogue Fashion´s Night Out  z 2013 roku), podwójny zestaw Golden Jungle - tzw.Croco Nails, Lilac Colorvision, Shadow, Black Sequin ( piekna czern z masa srebrnych drobinek, obejrzyjcie sobie go u mnie koniecznie), Ultra Violet, Glacier (Asia exclusive), Mango, Lime, Pasteque i Rock Coat-to top coat, który przyciemnia wszystkie kolory lakierów.
Wymienione wyzej lakiery, to dla mnie bardzo wyjatkowe butelki i ciesze sie, ze znajduja sie one w mojej Diorowej kolekcji. 

Lubicie lakiery Diora?
Czy mozecie mi jeszcze polecic jakis ich wyjatkowy kolor?

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. Pięknoty, chociaż wiesz, ja lakierów nie lubię, bo moje paznokcie mają brzydki kształt więc raczej nigdy ich nie będę malować :) Twoja kolekcja jest oszałamiająca :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. wiem wiem ;D ale to pewnie tylko tobie sie tak wydaje ze brzydkie sa! napewno nie sa takie zle!
      dziekuje :) tak sie jakos nazbieralo ;D

      Löschen
  2. WOW du hast echt traumhafte Kollektion!! Ich liebe DIOR Nagellacke, die sind echt top und Preiswert :)

    Liebste Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lieben Dank :) ich mag die auch sehr gerne :*****

      Löschen
  3. Sehr tolle Sammlung :) ich kann es auch sehr gut verstehen die Dior Nagellacke sind auch toll und decken so gut! Ich habe vielleicht 10 oder so wenn es hoch kommt aber ich liebe sie alle :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das stimmt, die sind richtig toll und halten auch sehr gut :) 10 Stück ist doch super!
      Liebe grüße liebe Isa :****

      Löschen
  4. so cool ! you have so many pretty colors :) I am super jealous right now xD

    AntwortenLöschen
  5. No no swietnie zbiory i jak pogrupowane:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje :))) pogrupowane do zdjec a w szufladce jak leci stoja tylko wszystkie razem :)

      Löschen
  6. Cudowna tęcza kolorów! :) Twoja kolekcja lakierów jest niesamowita :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Soniu kochana :))) kocham lakiery ;D to dlatego :*****

      Löschen
  7. Jak Ty kusisz! :D Chcę te wszystkie w różu i czerwieni. :)

    AntwortenLöschen
  8. W końcu post zbiorczy:))
    Ja mam tylko 4 kolorki,które bardzo lubię a wśród nich moją czerwien Star:) Jeszcze pół roku temu nie pomyślałabym,ze będę malowac paznokcie na czerwono:D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no zaczynam...gorzej bedzie z Chanel..hahah! tu bedzie kilka postów bo jeden bylby niesamowicie dlugi ;D
      ja do czerwieni tez musialam dojrzec ;D a teraz kocham

      Löschen
  9. Co tu mówić, Karolinko, twoja kolekcja jest boska :-) Osobiście bardziej odpowiada mi pedzelek w Chanelkach, niż w Diorkach, ale chyba Dior ma jednak ciekawszy wybór kolorów. Tak mi się przynajmniej wydaje ;-) Ale ty wiesz lepiej, ty moje guru lakierowe :-)
    Całuję mocno, Kochana!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Justynko :**** bardzo mi milo :)))
      ja oba pedzelki lubie :) Chanel tez ma ciekawe kolory w stalej kolekcji :)
      buziaczki i sciskam Cie ;****

      Löschen
  10. Antworten
    1. nie ma sprawy :) przyjezdzaj z Kebabem i malujemy raciczki :)))))

      Löschen
  11. Mirage jest cudowny!!!!!
    ja lubię Diorette:)

    piękna kolekcja:)
    a jak je przechowujesz? też tak jak Chanel na polce?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mirage jest tak cudny ze nawet moja Mama go sobie kupila <3

      Nie, te spia w szufladzie w Helmer z Ikei :)
      Tylko Chanel ma swój pokój i wyróznienie :)

      Löschen
  12. What a lovely presentation of your Dior polishes - I see a lemming of mine: Lilac Colorvision, I hope to find it some day :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much dear Maria :**** Oh I hope you can finde it!

      Löschen
  13. Tolle Sammlung, da komme ich nicht dran. :-)
    Meine Lieblingsfarbe von Dior ist Graphic Berry! Ein supertoller pinker Beerenton, einfach nur wunderschön.
    Als zweiter folgt direkt Exquis, ein toller Schlammton mit Goldschimmer. Superedel und ein Hingucker.

    chastity64

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. vielen herzlichen Dank :)))
      Den muss ich mir genauer anschauen :)))
      Lieben Dank für deine Vorschläge :)

      Löschen
  14. Istne szaleństwo ;D Ale jakże piękne! Zachwycona jestem kolorami, doskonale je pokazałaś.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. slicznie dziekuej :) ciesze sie,ze Ci sie podobaja :)))

      Löschen
  15. Kolekcja bardzo imponująca, oglądam zdjęcia Twoich lakierów już chyba 10 minut i nie mogę przestać :)) Diorka mam tylko jednego póki co, w kolorze Bonheur o bardzo go lubię zarówno za kolor jak i bezproblemowe nakładanie :) Pokazywałam go kiedyś na blogu ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje kochana :) lubie Diorki bo ich jakosc sie zdecydowanie poprawila :)
      no to ide go do Ciebie szukac :)

      Löschen
  16. ... hach, was für ein anblick ;-) ... nach chanel ist dior ja auch meine favorisierte marke und ich liebe die lacke sehr... sie sind einfach toll zu lackieren und auch die farben finde ich allesamt toll... einzig die orange- und orangestichigen rottöne fallen bei mir durchs raster, aber ansonsten => deine sammlung, einmal zum mitnehmen bitte... aber keine panik, ich glaube einen großteil habe ich bereits, muß also nur die halbe sammlung sein ;-) ...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Chanel ist mein No.1! Bald 200 Flaschen :))) Dior mag ich auch gerne aber YSL begeistert mich auch noch :)
      Wir nagellack junkies :D :D hehehe!
      Ja, deine Sammlung ist auch grandios <3
      Kein Problem, kannst auch mal zum lackieren vorbei kommen :) nach Hannover hast Du nicht so weit oder ? *lol*

      Löschen
  17. Ja pierdziele Karo jesteś obsesyjną maniaczką :)przepiękna kolekcja do pozazdroszczenia :)piękne kolorki, na każdy dzień inny :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. kurcze, no jestem, jestem..tak jedenkupie, potem drugi i widzisz nazbieralo sie troszke ;D
      buziaki Gosienko

      Löschen
  18. Piękna , imponująca kolekcja! mam w swoich zbiorach lakiery Dior i bardzo je sobie cenię :D
    Buziam Miniu :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Aga :) tez je lubie , szczególnie te najnowsze , ulepszone i te z plaskim szerokiem pedzelkiem :)
      Buziaki :***

      Löschen
  19. Das nennst du "nicht so groß" ? Da sieht man mal wieder, dass das Größenempfinden absolut relativ ist ;)
    Sehr schöne Farben sind in deiner Sammlung :)

    Liebe Grüße :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. naja...ich weiß, dass andere Blogger viel mehr haben ;D ( aber ich bekomme keine PR Samples )
      Vielen Dank :))))
      Liebste Grüße

      Löschen
  20. Łaaaał ile pięknych kolorów! Super zdjęcia :)

    AntwortenLöschen
  21. Chyba jestem w niebie :)
    Też muszę swoje tak ogarnąć. To chyba bardzo ułatwia wybór koloru.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Aaaaa tam....to maly zbiór ;D i jakos ostatnio nie rosnie bo cos mnie kolory nie zachwycaja ;D

      Löschen
  22. Wspaniały zbiór, aż trudno oczy oderwać :) Tylko pozazdrościć takiej kolekcji, choć Twoja Chanelkowa bije wszystko na głowę i jest jeszcze cudowniejsza :)***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje dziewczyny :))) milo mi :*****
      moja Chanela kolekcje tak nie ogarnie ;D bedzie kilka postów bo w jednym nie dam rady ;D
      Buziaki :*****

      Löschen
  23. Diorowe lakiery to jedne z moich ulubionych. Od siebie mogę polecić Tuxedo, jak nic nie przegapilam to jeszcze go nie masz a cudny jest ;)

    Wszystkie te fioletu chetnie bym Ci skradla ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tez je lubie ale jednak Chanel to mój Nr.1
      Mam tuxedo, mam :) bardzo lubie ten kolor, jest taki wyjatkowy :)

      Löschen
  24. O matko, masz tutaj niezły majątek :D Szkoda tylko, że nie są to trwało inwestycje :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. sa trwale bo ludzie kolekcjonuja lakiery wiec zawsze moge je dalej sprzedac :) szczególnie te butelki co byly limitowane :)
      ale masz racje, nie trwale bo kiedys sie ich pozbede :)

      Löschen
  25. Beachtliche Sammlung! Ich habe tatsächlich keinen einzigen Dior-Lack und kann dir dementsprechend leider auch keine Empfehlung aussprechen, spontan würde mir aber auch kein fehlender Farbton einfallen, wenn ich mir die Fotos so ansehe. :D

    Liebe Grüße :)

    AntwortenLöschen
  26. Красивая коллекция!Ты счастливая)

    AntwortenLöschen
  27. Wow ..
    Ale miałaś malowana - fajne takie na patyku :D
    Nirvana najbardziej mi się podoba i takie czarne co się trochę obsypuje? brokat to czy co? sparking black

    AntwortenLöschen
  28. Ależ cudowna kolekcja! No naprawdę prawdziwy kolekcjoner z Ciebie :*

    AntwortenLöschen
  29. Ile kolorów! Masz świetnego bloga, będę zaglądać częściej. :-)
    Pozdrawiam i obserwuję. :-)

    AntwortenLöschen
  30. Ich wünsche dir einen Schönen Tag! Bei mir läuft gerade eine riesen Blogvorstellung + Verlosung, dein Blog ist sehr interessant, ich würde mich über dein Interesse freuen.

    Allerliebste Grüße
    Geena Samantha
    http://mintcandy-apple.blogspot.de/2015/01/riesen-blogvorstellung-verlosung.html#comment-form

    AntwortenLöschen
  31. amazing collection, i am still pining over lime and mango

    AntwortenLöschen
  32. Was für eine tolle Sammlung liebe Karo ,das sind alles ausgesprochen hübsche Farben!

    Frohes neues Jahr ,LG

    AntwortenLöschen
  33. Antworten
    1. Marysiu kochana <3 <3 milo mi :*****

      Löschen
  34. Alter Schwede! Da sitz ich sabbernd vor der Kiste. Ich möchte das auch. Jetzt. Alle. Echt mega geile Sammlung :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. heheh! huhu Sally :))) das freut mich sehr, dass dir meine Sammlung so gut gefällt :)))

      Löschen
  35. Hallo liebe Karo,
    bin wieder da! Danke für Grüße und Wünsche und ebenfalls alles Gute zum Neuen Jahr!
    Das nenne ich eine Sammlung, sehr schön anzusehen und für jeden Anlass was mit dabei. *schmacht*
    herzliche Grüße und einen schönen Nachmittag!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. das ist schön :))) ich danke dir :***

      Ja, hat sich so angesammelt ;D hehe!
      Liebste Grüße :*

      Löschen
  36. Przepiękna kolekcja! Widze tu sporo bardzo mojowych kolorów :D
    A to złotko Sparkling Gold... obłędne! <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no widzisz :) przyjezdzaj to malujemy pazurki kazdy inny :) hehehe!
      no to zlotko to taki rarytasik nie lakier ale dzieki bazie robi sie lakier :) cudak no
      :***

      Löschen
    2. I tak by nam pazurków zabrakło na te wszystkie dobroci :D
      A jeszcze jak do tego dorzucić Chanelki, to chyba bym zwariowała z ekscytacji :D hihi
      :**

      Löschen
  37. Wow, da hast du aber eine wirklich schöne Sammlung und es sind ein paar richtige Schätze darunter! Ich sammle ja ebenfalls Dior Lacke und freue mich immer sehr über Fotos :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. vielen Lieben Dank :) vielleicht magst Du auch deine zeigen :))) wäre toll :)

      Löschen
  38. O kurczę! Ale kolekcja!

    Nawet nie wiedziałam, że Dior ma aż tyle kolorów. Zwykle widuję tylko te "najbardziej klasyczne". W ogóle nie wiedziałam,że mają takie kolory jak zielony, niebieski, itp.

    Pękający lakier jest bardzo ładny. nie cierpię "pękaczy", ale ten daje tak ciekawy efekt, ze chciałabym go (wygląda jak spękania porządnego werniksu na starym obrazie, a większość "pękaczy" wygląda jak złażąca farba na starym płocie ;-)).

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hahahah! normalnie padlam ze smiechu! najlepszy komentarz i ubawilam sie!
      dzieki za to! :D :D hehehehe

      Löschen
  39. wspaniala kolekcja- masz swietny gust :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    AntwortenLöschen
  40. Uzbierałaś absolutnie przepiękną kolekcję. Niektóre kolory zapierają dech w piersiach :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. slicznie Ci dziekuje :) tak po malu sie nazbieralo ;D

      Löschen
  41. zakochana jestem w twojej kolekcji!

    AntwortenLöschen
  42. Imponująca kolekcja! Kolory cieszą aż oczy, są tak piękne, że nie potrafię wybrać, który podoba mi się najbardziej. ;)))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. slicznie dziekuje...nazbieralo sie troche róznych kolorków :)
      kilka ulubienców mam ale na jeden bym sie nigdy nie mogla zdecydowac :)

      Löschen
  43. Du bist verrückt Karo! Das ist echt Wahnsinn. Auf Insagram sah das gar nicht nach so viel aus. Und das ist nur Dior.... Chanel hast Du bestimmt drei Mal so viele!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. heheh :)))) danke dir danke :D Ja, Chanel fast 200...
      Die weder ich auch noch genauer zeigen :)
      bussi

      Löschen
  44. imponująca kolekcja, same perełki!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :) dziekuje :) kocham lakiery to dlatego sie tyle nazbieralo :)

      Löschen
  45. Eine wahnsinnig tolle wunderschöne Sammlung hast du da :). Ich hab nur 5 Dior Lacke und bin mit denen eigentlich hochzufrieden. Ein paar deiner gezeigten Farben reizen mich doch sehr.

    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast